مصرف قرص ال دی، چرا ایجاد جوش میکند؟

منبع : نی نی بان کد خبر: 1273331
بطور خودسر برای منظم شدن پریودم قرص LD می خورم اما صورتم پر از جوش شده و می خوام قطع کنم.


سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من 21 سالمه و 4 ساله ازدواج کردم. روز چهارم پریود آزمایش هورمونی دادم مقدار LH9.1 و مقدار FSH4.7 بود. بطور خودسر برای منظم شدن پریودم قرص LD می خورم اما صورتم پر از جوش شده و می خوام قطع کنم. یک ماه LD خوردم آیا من مشکلی دارم؟ اگر سال دیگه برای بارداری اقدام کنم به مشکل بر می خورم؟

پاسخ دکتر مینو آیرملو، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
درصورتیکه قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری مصرف می کنید ایرادی ندارد، اما مصرف این قرص به منظور یک روش درمان بطور خودسرانه به هیچ وجه توصیه نمی شود. البته ایجاد جوش صورت از عوارض مصرف این قرص نیست. نوع درمان بر اساس علائم بالینی و نتایج سونوگرافی برنامه ریزی می شود و درمان خودسرانه کارساز نخواهد بود.


loading...

اطلاعات خبر


بازدید: 15
چاپ خبر
منبع:نی نی بان

کد خبر:1273331

شارژ رایگان

شارژ

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تگ ها

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

خبرهای مرتبط

گزارش ها