اسپری تاخیری آقایان، عوارضش چیست؟

منبع : نی نی بان کد خبر: 1273394
زمانی که از اسپری استفاده می کنم مدت نزدیکیم طول می کشد و خانمم اذیت می شود .


سوال مخاطب نی‌نی‌بان: مردی 36 ساله ای ام که به شدت دچار زود انزالی هستم . اما زمانی که از اسپری استفاده می کنم مدت نزدیکیم طول می کشد و خانمم اذیت می شود . آیا دارویی وجود دارد که بتونم مشکلم رو حل کنم؟ آیا درمان دارویی عارضه جانبی ندارد؟ آیا درمان دارویی همیشگی است؟ خانمم مدتی قبل به دکتر مراجعه کرد . پس از معاینه متوجه شد که عفونت دارد  و در ادامه گفت که عفونت از ترشح شوهرت می باشد . البته یک دارویی هم داد که متاسنانه اسمش یادم نیست . که من مصرف نکردم . چون نزدیک ماه رمضان بود، پیگیری این قضیه رو موکول کردم به بعد از رمضان. خواستم منو راهنمایی کنید که آیا ممکن است این تشخیص صحت داشته باشد یا خیر ؟ در صورت مثبت بودن به چه دکتری مراجعه کنم؟

پاسخ از دکتر اعظم امیری، متخصص زنان و زایمان:
در مورد مشکل زودانزالی باید گفت که این مشکل باید توسط یک متخصص ارولوژی هم تایید شود. گاهی اوقات فرد خودش چنین احساسی دارد اما در صورتی که بعد از معاینات مشخص می شود که این گونه نیست. با این حال به یک متخصص ارولوژی مراجعه کرده و در صورت بروز مشکل باید ابتدا علت آن تشخیص داده شود. بعد از تشخیص علت می توان درمان درست را تجویز کرد. در مورد عفونت هم باید گفت اگر یکی از زوجین عفونت بگیرد باید زوج دیگر هم درمان شود. با این حال توصیه می شود مجدد به پزشک مراجعه کرده و در صورت وجود عفونت هردو نفر همزمان درمان شوند. 



loading...

اطلاعات خبر


بازدید: 41
چاپ خبر
منبع:نی نی بان

کد خبر:1273394

شارژ رایگان

شارژ

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تگ ها

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

خبرهای مرتبط

گزارش ها