علت اصلی ریزش مو، قابل توجه بانوان

منبع : نی نی بان کد خبر: 1273548
دکتر بهم مولتی ویتامین داد، تو دوره مصرف ریزش نداشت. بعد تمام شدن دارو دوباره ریزش مویم شروع شد.


سوال مخاطب نی‌نی‌بان: 18 سالمه یک ماهه ریزش مو یک طرفه دارم. رفتم دکتر بهم مولتی ویتامین داد، تو دوره مصرف ریزش نداشت. بعد تمام شدن دارو دوباره شروع شد. دوره دبیرستان خوابگاهی بودم، به نظر شما مشکل هورمونی یا کمبود ویتامین است؟

پاسخ از دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز با توجه به توضیحاتی که دادید و مصرف مولتی ویتامین احتمال مشکلات هورمونی کم تر است. اما بازهم نیاز است برای درمان قطعی با یک متخصص پوست و مو مشورت داشته باشید. بعد از انجام آزمایشات لازم می توان تشخیص داد علت این ریزش مو چیست.  چرا که اگر ریزش مو دارند باید علت ریزش مو بررسی شود. بعد درمان گذاشته شود. ریزش مو علل مختلف و در نتیجه درمان های مختلف دارد.



loading...

اطلاعات خبر


بازدید: 46
چاپ خبر
منبع:نی نی بان

کد خبر:1273548

شارژ رایگان

شارژ

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تگ ها

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

خبرهای مرتبط

پربازدیدترین اخبار